09 Μαϊου 2011
Posted in
Επικαιρότητα
Μια ημέρα αφότου η Sony εξέφρασε δημόσια συγνώμη για την μη τήρηση επαρκών μέτρων ώστε να αποτρέψει τη μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση σε προσωπικά στοιχεία που της εμπιστεύτηκαν 77 εκατομμύρια μέλη του Playstation Network, η εταιρεία βρίσκεται στη δυσάρεστη θέση να δημοσιοποιήσει ότι ανακάλυψε πως η εισβολή αφορούσε και σε στοιχεία χρηστών που παίζουν ομαδικά τα διαδικτυακά της παιχνίδια από PC.
Συγκεκριμένα, η Sony Online Entertainment ανακοίνωσε στις 3 Μάη ότι χάκερς εισέβαλλαν και στο δίκτυο που εξυπηρετεί δημοφιλή διαδικτυακά ομαδικά παιχνίδια όπως το Everquest, EverQuest II, Champions of Norrath, PlanetSide, Free Realms, Clone Wars Adventures, και DC Universe Online.
Η εισβολή φέρεται να έλαβε χώρα στις 18 Απριλίου, μια ημέρα πριν από την μη εξουσιοδοτημένη πρόσβασή τους στο Playstation Network και στο Qriocity. Η εταιρεία εμφανίζεται να μην έλαβε γνώση σχετικά έως νωρίς το πρωί της Δευτέρας 2 Μάη. Λίγο αργότερα, η υπηρεσία τέθηκε εκτός λειτουργίας (κατάσταση στην οποία παραμένει).
Η εταιρεία αναγνωρίζει ότι η εισβολή ενδέχεται να οδήγησε στην κλοπή 10.700 εγγραφών πελατών που αφορούν άμεσα τραπεζικά εμβάσματα από την Αυστρία, τη Γερμανία, την Ολλανδία και την Ισπανία και 12.700 αριθμών πιστωτικών ή χρεωστικών καρτών που δεν έχουν εκδοθεί στις ΗΠΑ.
H πιθανή κλοπή αφορά ονόματα, διευθύνσεις, e-mail, ημερομηνίες γέννησης, αριθμούς τηλεφώνου «και άλλες πληροφορίες» από 24,6 εκατομμύρια λογαριασμούς παιχνιδιών για PC που κλάπηκαν από τους διακομιστές αλλά και από μια απαρχαιωμένη βάση δεδομένων από το 2007.
Η εταιρεία επίσης ανέστειλε τη λειτουργία των παιχνιδιών της στο Facebook. Εκεί, δημοσίευσε ένα μήνυμα στο οποίο αναφερόταν ότι έπρεπε να γίνει παύση των παιχνιδιών κατά τη διάρκεια της νύχτας. Τα παιχνίδια στο Facebook αποφέρουν έσοδα από συναλλαγές μικρής αξίας και την πώληση εικονικών αγαθών, όπως κοστούμια και όπλα. Εντούτοις, ασαφές παραμένει εάν η κλοπή αφορούσε δεδομένα παικτών των PoxNora, Dungeon Overlord ή Wildlife Refuge στο Facebook.
Tο επίσημο μήνυμα της Sony Online Entertainment:
Αγαπητέ πελάτη της Sony Online Entertainment:
Μέσω της διαρκούς μας έρευνας για παράνομες εισβολές στα συστήματα της Sony Online Entertainment (SOE) διαπιστώσαμε ότι παραβιαστές υπολογιστικών συστημάτων (hackers) μπορεί να έχουν λάβει προσωπικές πληροφορίες των πελατών μας από τα συστήματα της SOE. Σας ενημερώνουμε σήμερα ότι οι προσωπικές πληροφορίες που μας παρείχατε σχετικά με το λογαριασμό σας στην SΟE μπορεί να έχουν υποκλαπεί λόγω διαδικτυακής επίθεσης (cyber-attack).
Οι πληροφορίες που υποκλάπηκαν περιλαμβάνουν, στο βαθμό που τις παρείχατε σε εμάς, τας παρακάτω:
- όνομα,
- διεύθυνση (πόλη, πολιτεία, Τ.Κ., χώρα),
- διεύθυνση
- email,
- φύλο,
- ημερομηνία γέννησης,
- αριθμό τηλεφώνου,
- όνομα σύνδεσης (login) και
- κωδικό πρόσβασης.
Οι πελάτες εκτός των Ηνωμένων Πολιτειών θα πρέπει να γνωρίζουν ότι σύμφωνα με αποδεικτικά στοιχεία που ανακαλύψαμε, μπορεί να έχει κλαπεί ένα μέρος μιας παλιάς βάσης δεδομένων από το 2007, που περιέχει περίπου 12.700 αριθμούς και ημερομηνίες λήξης μη εκδοθέντων στις ΗΠΑ πιστωτικών ή χρεωστικών καρτών (αλλά όχι κωδικούς ασφαλείας πιστωτικών καρτών) –σχετικά θα ειδοποιήσουμε κάθε έναν από αυτούς τους πελάτες άμεσα.
Δεν υπάρχουν αποδείξεις ότι διακυβεύτηκε η κύρια βάση δεδομένων των πιστωτικών καρτών. Αυτή βρίσκεται σε ένα τελείως ξεχωριστό και ασφαλές περιβάλλον.
Είχαμε προηγουμένως την πεποίθηση ότι δεν είχαν υποκλαπεί δεδομένα πελατών της SOE κατά τις διαδικτυακές επιθέσεις κατά της εταιρείας, ωστόσο την 1η Μαΐου διαπιστώσαμε ότι μπορεί να έχουν υποκλαπεί στοιχεία λογαριασμών της SOE και σας ειδοποιούμε όσο το δυνατόν συντομότερα.
Σας ζητούμε συγγνώμη για την όποια ενόχληση που προκλήθηκε από αυτήν την επίθεση και ως αποτέλεσμα:
- Διακόψαμε προσωρινά όλες τις υπηρεσίες παιχνιδιών SΟE
- Προσλάβαμε μια εξωτερική, ευυπόληπτη εταιρεία υπηρεσιών ασφαλείας για τη διεξαγωγή μιας πλήρους έρευνας για το τι συνέβη και
- Λάβαμε άμεσα μέτρα για να ενισχύσουμε την ασφάλεια και την υποδομή του δικτύου μας ώστε να παρέχουμε μεγαλύτερη προστασία στις προσωπικές σας πληροφορίες.
Εκτιμούμε απεριόριστα την υπομονή, την κατανόηση και την καλή σας πίστη καθώς κάνουμε οτιδήποτε απαιτείται για να επιλύσουμε αυτά τα ζητήματα όσο το δυνατόν πιο γρήγορα και αποτελεσματικά.
Για τη δική σας ασφάλεια, σας προτείνουμε:
-
Να προσέχετε ιδιαίτερα για τυχόν απάτες ή μηνύματα scam μέσω email, τηλεφώνου και ταχυδρομείου που σας ζητούν προσωπικές ή ευαίσθητες πληροφορίες.
-
Η Sony δεν θα επικοινωνήσει μαζί σας με οποιονδήποτε τρόπο, συμπεριλαμβανομένου του email, με σκοπό να ζητήσει τον αριθμό της πιστωτικής σας κάρτας ή άλλες πληροφορίες που σας προσδιορίζουν προσωπικά. Εάν σας ζητηθούν αυτές οι πληροφορίες, μπορείτε να είστε σίγουροι ότι δεν σας ζητούνται από τη Sony.
-
Όταν αποκατασταθούν πλήρως οι υπηρεσίες της SΟΕ, σας συνιστούμε θερμά να συνδεθείτε και να αλλάξετε τον κωδικό πρόσβασης.
-
Επιπλέον, εάν χρησιμοποιείτε το όνομα του λογαριασμού σας στο Station ή τη SOE ως κωδικό πρόσβασης για άλλες μη σχετιζόμενες υπηρεσίες ή λογαριασμούς, σας συνιστούμε θερμά να τον αλλάξετε και αυτόν.
Για την προστασία σας από ενδεχόμενη κλοπή ταυτότητας ή άλλη οικονομική ζημία, σας συνιστούμε
- να παραμείνετε σε επαγρύπνηση,
- να ελέγχετε τις καταστάσεις των λογαριασμών σας και
- να παρακολουθείτε τις αναφορές της πιστοληπτικής σας φερεγγυότητας (credit reports).
Είμαστε δεσμευμένοι να βοηθούμε τους πελάτες μας να προστατεύουν τα προσωπικά τους δεδομένα και θα πραγματοποιήσουμε μια συμπληρωματική προσφορά που θα βοηθήσει τους χρήστες να εγγραφούν σε υπηρεσίες προστασίας κατά της κλοπής στοιχείων ταυτότητας ή και παρόμοια προγράμματα. Η υλοποίηση θα διεξάγεται σε τοπικό επίπεδο και σύντομα θα διατίθενται περαιτέρω πληροφορίες σε περιοχές στις οποίες χρησιμοποιούνται συνήθως τέτοια προγράμματα.
Σας ευχαριστούμε για την υπομονή σας καθώς ολοκληρώνουμε την έρευνά μας για αυτό το περιστατικό και σας ζητούμε συγγνώμη για οποιαδήποτε ενόχληση.
Οι ομάδες μας εργάζονται σε 24ωρη βάση για αυτό το ζήτημα και οι υπηρεσίες θα αποκατασταθούν όσο το δυνατόν συντομότερα.
Η Sony θεωρεί την προστασία των πληροφοριών σας πολύ σημαντικό θέμα και θα συνεχίσει να εργάζεται για να διασφαλίσει ότι λαμβάνονται πρόσθετα μέτρα για την προστασία των πληροφοριών που σας προσδιορίζουν προσωπικά.
Η παροχή ποιοτικών και ασφαλών υπηρεσιών ψυχαγωγίας στους πελάτες μας αποτελεί την πρώτη μας προτεραιότητα.
Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας +44 870-600-0267 εάν έχετε πρόσθετες ερωτήσεις.
Με εκτίμηση,
Sony Online Entertainment LLC
Πηγές: tech.in.gr / soe.com
τελευταία άρθρα
- Ασφάλεια των δεδομένων μας: Μια εξαρχής χαμένη υπόθεση...
- Πώς η Tesla επαναστατικοποίησε την ηλεκτροκίνηση
- Terramaster F4-423: Το NAS που θέλει να τα κάνει όλα (και να συμφέρει)
- Synology DS923+
- Συγκριτικό δωρεάν NAS προγραμμάτων 2023
- Windows 11
- Apple M1: Επανάσταση στους επεξεργαστές ή κόλπο του (Apple) marketing;
- USB 4.0 - Το next big thing της πληροφορικής
- Εξηγώντας το SMR σκάνδαλο των κατασκευαστών σκληρών δίσκων
- Συγκριτικό προγραμμάτων NAS, έτος 2020
δημοφιλή άρθρα / νέα
- Οι ελληνικές εφημερίδες στο διαδίκτυο
- Ducky 1008 Black ALPS: Ένα φθηνό gaming keyboard
- Σπάζοντας το WPA/WPA2 ασύρματο δίκτυο σε λίγες ώρες
- Chat Roulette: Νέα μόδα online chat
- Συγκριτικό WinZip vs. WinRar vs. 7-Zip: Ποιο είναι το καλύτερο συμπιεστικό σήμερα;
- Πώς να κάνετε τον υπολογιστή σας γρηγορότερο σε 5'
- ΟΣΕ: Κράτηση εισιτηρίων μέσω διαδικτύου
- Digea: Γιατί η ψηφιακή τηλεόραση δεν έχει την ποιότητα εικόνας που θα θέλαμε;
- Ποια κάρτα γραφικών να αγοράσω;
- Φτηνά laptop: Compaq Presario CQ61 - 410SV