Διαφήμιση
( 0 ψήφοι )

Ακόµα κι αν είστε «κολληµένοι» µε το Facebook και το Twitter, είναι σίγουρο ότι, αν ξοδεύετε πολλές ώρες σερφάροντας, στο τέλος κλείνετε τον υπολογιστή ζαλισµένοι από τις εκατοντάδες ανανεώσεις, που σας κάνουν να χάνετε την µπάλα και να µην µπορείτε να παρακολουθήσετε –πόσω µάλλον να αφοµοιώσετε– το περιεχόµενό τους.

Έξυπνα γκάτζετς, online πειράµατα

Η εφαρµογή Flipboard για το iPad βάζει τέλος σεαυτό το χάος, συλλέγοντας και µορφοποιώντας ενηµερώσεις, φωτογραφίες και συνδέσµους που έχουν ποστάρει οι φίλοι σας και οι άνθρωποιπου ακολουθείτε. Αυτή η ακατέργαστη ύλη αποκτά σχήµα –και µάλιστα το σχήµα που εσείς θέλετε να της δώσετε. Προσφέρει «lay-out» παρόµοιο µε αυτό ενός περιοδικού, θεµατική κατηγοριοποίηση, δίνοντάς σας τη δυνατότητα να πλοηγηθείτε εύκολα µεταξύ των αναρτήσεων που σαςενδιαφέρουν και µέχρι τώρα σας έπαιρνε πολύ χρόνο να τις εντοπίσετε. Μπορείτε επίσης να προσθέσετε feeds από τα αγαπηµένα σας ιστολόγιο και ιστοσελίδες και να τα µοιραστείτε µε τους φίλους σας µέσω Facebook, Twitter και e-mail.

Το Flipboard αποτελεί την απόλυτη εφαρµογή γιατους εραστές των social media καιδίνει την αίσθηση στον χρήστη ότι οι φίλοι του γράφουν αποκλειστικά γι’ αυτόν.

Φωτογραφικό «µάτι»
Αν νοµίζετε ότι τα έχετε δει –και καταγράψει– όλα, τότε δεν έχετε δει τη Looxcie! Πρόκειται για µια φωτογραφική µηχανή που φοριέται στο αυτί, η οποία κυριολεκτικά πάει όπου πάτε και βλέπει ό,τι βλέπετε. Εφευρέτης της είναι ένας πατέρας, ο οποίος έψαχνε έναν πρακτικό τρόπο να βιντεοσκοπεί τα πάρτι των παιδιών του.

Η Looxcie φιλµάρει ό,τι βλέπουν τα µάτια σας. Αντί νακρατάτε την κάµερα και να τη στρέφετε δεξιά κι αριστερά, απλά στρέψτε το βλέµµα σας στο αντικείµενο που θέλετε να τραβήξετε. Δουλεύει ασταµάτητα έως και πέντε ώρες και, µε το πάτηµα ενός κουµπιού, µπορεί να στείλει µια προεπισκόπηση του βίντεο που τραβήξατε στο προφίλ σας στο facebook, στο youtube ή στο e-mail σας, κάνοντας τη Looxcie την ιδανική συσκευή για την εποχή της κοινωνικής δικτύωσης.

Online ενίσχυση
Το Kickstarter θα µπορούσε να αποτελεί την online µορφή της χορηγίας. Είναι µια ιστοσελίδα στην οποία µπορείτε να δωρίσετε ένα ποσό για να ενισχύσετε την προσπάθεια κάποιου. Ωστόσο, τα χρήµατα που δωρίζετε δεν θα φτάσουν στον αποδέκτη τους παρά µόνο όταν –και αν– το συνολικό ποσό ξεπεράσει ένα ελάχιστο όριο. Για παράδειγµα, αν ως όριο έχουν τεθεί τα 10.000 ευρώ, στην περίπτωση που συγκεντρωθούν 9.000, η προσπάθεια µαταιώνεται και τα χρήµατα επιστρέφονται στους δωρητές.

Η Μάγκεν Κάλαχαν από την Καλιφόρνια ήθελε να εκδώσει ένα κόµικς µε ήρωα κάποιον που είναι µισός άνθρωπος και µισός ζόµπι. Υπολόγισε ότι θα της χρειαστούν 1.500 δολάρια και άρχισε να αναζητά δωρητές.

Οποιος πρόσφερε πέντε δολάρια έπαιρνε ως «δώρο» ένα υπογεγραµµένο αντίτυπο. Οποιος έδινε 100 έπαιρνε ένα πακέτο µε ζόµπι! Οµως, µόνο αν οι δωρεές ξεπερνούσαν τα 1.500 δολάρια, τα χρήµατα θα πήγαιναν στη δηµιουργό. Το πείραµα πέτυχε και περιµένει κι άλλους µιµητές.

Πληρωµές µε κινητό
Το Square είναι µια πλατφόρµα ηλεκτρονικών πληρωµών στο κινητό, που αντικαθιστά τα µηχανήµατα που δέχονται πιστωτικές κάρτες στα καταστήµατα. Με τη βοήθεια ενός µικροσκοπικού αναγνώστη πιστωτικών και χρεωστικών καρτών, το κινητό σας τηλέφωνο µετατρέπεται σε µηχάνηµα πληρωµών. Μπορεί να µην καταργήσει εντελώς το χαρτί, καθώς πολλοί άνθρωποι προτιµούν ακόµη τα µετρητά, αλλά σίγουρα σας απαλλάσσει από το να περιµένετε στην ουρά του ταµείου, µέχρι ο υπάλληλος να «περάσει» την κάρτα σας και να σας δώσει την απόδειξη. Απλά υπογράφετε στην οθόνη του κινητού και το Square στέλνει το αποδεικτικό τής πληρωµής απευθείας στο e-mail σας.

3D απόλαυση
Το «Avatar» έθεσε ψηλά τον πήχυ για τις 3D ταινίες, αλλά και για... τα γυαλιά που τις συνοδεύουν. Έχει αποδειχθεί ότι τα τρισδιάστατα γυαλιά µειώνουν τη φωτεινότητα της εικόνας κατά 50%. Αν µάλιστα ο θεατής έχει µυωπία, πρέπει αναγκαστικά να τα βάλει πάνω από τα γυαλιά που ήδη φορά, πράγµα όχι και τόσο βολικό. Η Oakley, η οποία συνεργάζεται µε την DreamWorks Animation –την εταιρεία παραγωγής του Στίβεν Σπίλµπεργκ–, δηµιούργησε γυαλιά µε φακούς ακριβείας (µε περισσότερη ευκρίνεια και λιγότερη µουντάδα). Σε συνεργασία µε τη Samsung, θα κυκλοφορήσουν ειδικά γυαλιά για 3D τηλεοράσεις που υπόσχονται µοναδική τρισδιάστατη αίσθηση, σε βαθµό που πλέον «δεν θα χρειάζεται να δεις, αλλά να πιστέψεις!».

 

16/11/2010 - ndigital @ tanea.gr

δημοψήφισμα

Νέα επικαιρότητας: Ποιότητα ή ποσότητα;