16 Απριλιου 2011
Posted in
Επικαιρότητα
Εικόνα αισιοδοξίας παρουσιάζει η News Corp. σχετικά με το MySpace, το οποίο είχε σημειώσει μεγάλη πτώση σε κέρδη και χρήστες, καθώς το δίκτυο εμφανίζεται να σημειώνει μικρή ανάκαμψη.
Στα τέλη του προηγούμενου μήνα, δημοσίευμα της Wall Street Journal έκανε λόγο για «διαφημιστική ξηρασία» στο MySpace, με τη μεγαλύτερη πτώση στους αριθμούς των χρηστών να σημειώνεται το Φεβρουάριο.
Ωστόσο, η θέση της News Corp. είναι ότι η κατάσταση βελτιώνεται. Παρόλα αυτά, σύμφωνα με εκτιμήσεις της, τα ετήσια κέρδη τον Ιούνιο του 2011 θα ανέλθουν στα 109 εκατομμύρια δολάρια, τη στιγμή που τα έξοδά του θα κυμαίνονται γύρω στα 274, κάτι που σημαίνει ότι για το έτος, το MySpace θα έχει ζημίες 165 εκατομμυρίων!
Οι προβλέψεις της News Corp. «βλέπουν» σταδιακή άνοδο των κερδών μέχρι το 2015, κάτι που υποδεικνύει μία ελπίδα για αντιστροφή των τάσεων στο κοινό του Διαδικτύου και τους διαφημιστές.
Κατά τον Guardian, πρόκειται μάλλον για μία στρατηγική από πλευράς της εταιρείας να κάνει ελκυστικό για πώληση το MySpace, η πορεία του οποίου μέχρι πρόσφατα ήταν σταθερά καθοδική. Η πιο πρόσφατη φήμη περί αγοραστή έκανε λόγο για κινήσεις της Vevo (δίκτυο μουσικών βίντεο): η News Corp. φέρεται να είχε προτείνει την «ανταλλαγή» του MySpace με ένα «μερίδιο» στη Vevo.
Το μόνο σίγουρο είναι πως η News Corp. σε καμία περίπτωση δεν επιθυμεί το MySpace να συνεχίσει να αποτελεί μία «τρύπα» τέτοιου είδους. Οι επιλογές που έχει είναι είτε να ανανεώσει (ξανά) την ιστοσελίδα, είτε να το πουλήσει αντί ενός μικρού χρηματικού αντιτίμου (όπως έκανε η AOL με το Bebo) ή να το κλείσει εντελώς, με δυσμενείς επιπτώσεις για την εικόνα και το γόητρο της εταιρείας. Μία επιπλέον επιλογή, η οποία θεωρείται και ως η βέλτιστη δυνατή, είναι ένα είδος «συγχώνευσης/ απορρόφησης»: η ενσωμάτωση του MySpace σε κάποια άλλη υπηρεσία.
Γενικότερα, οι φήμες θέλουν τα ανώτερα στελέχη της News Corp. να θέλουν απλά να «τελειώνουν» το συντομότερο δυνατόν με το θέμα. Κατά το δημοσίευμα του Guardian, το πιθανότερο είναι η όλη υπόθεση της «σχέσης» μεταξύ MySpace και News Corp. να αποτελεί μία «επική αποτυχία» (epic fail, στην αργκό του Ίντερνετ)- σε σημείο που ενδεχομένως στο μέλλον να αποτελέσει μία χαρακτηριστική περίπτωση δημοφιλούς διαδικτυακής υπηρεσίας την οποία τα «μεγάλα media» απέτυχαν να εκμεταλλευτούν.
Η αγορά του MySpace είχε θεωρηθεί μεγάλη νίκη από την News Corp., η οποία είχε επιδοθεί σε «αγώνα» εναντίον της Viacom για την απόκτηση της ιστοσελίδας πριν από έξι χρόνια.
14/04/2011 - kathimerini.gr με πληροφορίες από Guardian
τελευταία άρθρα
- Ασφάλεια των δεδομένων μας: Μια εξαρχής χαμένη υπόθεση...
- Πώς η Tesla επαναστατικοποίησε την ηλεκτροκίνηση
- Terramaster F4-423: Το NAS που θέλει να τα κάνει όλα (και να συμφέρει)
- Synology DS923+
- Συγκριτικό δωρεάν NAS προγραμμάτων 2023
- Windows 11
- Apple M1: Επανάσταση στους επεξεργαστές ή κόλπο του (Apple) marketing;
- USB 4.0 - Το next big thing της πληροφορικής
- Εξηγώντας το SMR σκάνδαλο των κατασκευαστών σκληρών δίσκων
- Συγκριτικό προγραμμάτων NAS, έτος 2020
δημοφιλή άρθρα / νέα
- Οι ελληνικές εφημερίδες στο διαδίκτυο
- Ducky 1008 Black ALPS: Ένα φθηνό gaming keyboard
- Σπάζοντας το WPA/WPA2 ασύρματο δίκτυο σε λίγες ώρες
- Chat Roulette: Νέα μόδα online chat
- Συγκριτικό WinZip vs. WinRar vs. 7-Zip: Ποιο είναι το καλύτερο συμπιεστικό σήμερα;
- Πώς να κάνετε τον υπολογιστή σας γρηγορότερο σε 5'
- ΟΣΕ: Κράτηση εισιτηρίων μέσω διαδικτύου
- Digea: Γιατί η ψηφιακή τηλεόραση δεν έχει την ποιότητα εικόνας που θα θέλαμε;
- Ποια κάρτα γραφικών να αγοράσω;
- Φτηνά laptop: Compaq Presario CQ61 - 410SV