Διαφήμιση
( 0 ψήφοι )

consumers

Σαν να καταλαγιάζει η σκόνη που σήκωσε ο ενθουσιασμός γύρω από τους επίπεδους υπολογιστές. Η Apple μπορεί να ανακοίνωσε θεαματικότατα οικονομικά αποτελέσματα με κέρδη 6 δισ. δολαρίων στο α' τρίμηνο του 2010, όμως οι πωλήσεις των iPad δεν επιβεβαίωσαν τις προβλέψεις.

Συνολικά η εταιρεία διέθεσε 4,69 εκατ. συσκευές iPad, έναντι 6 εκατ. που περίμεναν οι αναλυτές και οι... γκουρού της αγοράς, υστέρηση που σχολιάστηκε δεόντως.

Την ίδια στιγμή η Research in Motion (RIM), ευρύτερα γνωστή για τα κινητά τηλέφωνα BlackBerry, παρουσίασε τη δική της επίπεδη συσκευή ονόματι PlayBook, η οποία όμως δεν είχε την αναμενόμενη υποδοχή, με μόλις 50.000 μονάδες να πωλούνται την πρώτη ημέρα.

Πάντως, επειδή οι αριθμοί έχουν συνήθως δύο αναγνώσεις, η εταιρεία ερευνών Canalys κάνει λόγο για ανάπτυξη της γενικότερης αγοράς των υπολογιστών στο α' τρίμηνο του έτους. Σε όλο τον πλανήτη διατέθηκαν 88,613 εκατ. συσκευές κάθε τύπου (επιτραπέζιοι υπολογιστές, «κλασικοί» φορητοί και επίπεδοι), αριθμός αυξημένος κατά 7% σε σύγκριση με πέρυσι.

Η ΗΡ παραμένει στην πρώτη θέση της κατάταξης με μερίδιο αγοράς 16,6%, ακολουθούμενη από την Acer (12,8%) και την Dell (11,3%), ενώ η Apple σχεδόν τριπλασίασε το δικό της μερίδιο που από 3,5% πέρυσι έφτασε στο 9,5%.

Ακόμα και αν δεχτούμε πως υπάρχει μια κόπωση από την πλευρά των καταναλωτών, δεν μπορούμε να πούμε το ίδιο για τους κατασκευαστές. Η Sony μόλις παρουσίασε δύο νέα μοντέλα, γνωστά (για την ώρα τουλάχιστον) ως S1 και S2.

Η πρώτη είναι μια «κλασική» συσκευή της κατηγορίας των επίπεδων υπολογιστών, ενώ η δεύτερη μοιάζει σαν βιβλίο που ανοίγει και αποκαλύπτει δύο οθόνες των 5,5 ιντσών, οι οποίες μπορούν να λειτουργήσουν και ως μία. Ενδιαφέρουσα η σχεδιαστική προσέγγιση, μένει να δούμε ποια θα είναι η ετυμηγορία των χρηστών.

 

Πηγή: enet.gr

δημοψήφισμα

Νέα επικαιρότητας: Ποιότητα ή ποσότητα;