Διαφήμιση
( 0 ψήφοι )

linkedin

Η LinkedIn Corp., η γνωστή εταιρία η οποία ασχολείται με επαγγελματίες και τα προφίλ τους, έχει μόλις γίνει η δεύτερη μεγαλύτερη επιχείρηση κοινωνικής δικτύωσης, ξεπερνώντας το παραπαίων MySpace. Ένας από τους λόγους ήταν και η πρώτη δημόσια προσφορά η οποία έλαβε χώρα το Μάιο.

Τον Ιούνιο, και μόνο -στις Η.Π.Α., το LinkedIn είχε 33,9 εκατομμύρια επισκέπτες, μία άνοδος της τάξεως του 63%, ενώ το MySpace είχε 33,5 εκατομμύρια επισκέπτες, με πτώση η οποία άγγιξε το 50%. Το Facebook, αναμενόμενα, έμεινε στην πρώτη θέση, με 160,9 εκατομμύρια επισκέπτες, αδράχνοντας μία άνοδο του 14%.

Η LinkedIn έκανε τη στρατηγική κίνηση της δημόσιας προσφοράς παράλληλα με μία προσπάθεια διαφήμισης της εταιρίας, την οποία ακολούθησε δίμηνη συνεχόμενη άνοδος της επισκεψιμότητας και αξίας της επιχείρησης. Τα «κόλπα» δεν σταματάνε εκεί, αφού η LinkedIn έχει προχωρήσει σε νέες εφαρμογές στα προφίλ των χρηστών, οι οποίες ενσωματώνουν λίστα από ενημερώσεις και ειδήσεις των χρηστών, ενώ έχουν και έναν «χάρτη» ο οποίος δείχνει ακριβώς το πώς ο κάθε χρήστης συνδέεται με τους υπόλοιπους.

Από την άλλη πλευρά το MySpace, έχει χάσει το παιχνίδι τα τελευταία χρόνια με την άνοδο του Facebook. Πριν από μερικές ημέρες, η News Corporation, η κάτοχος του Myspace, πούλησε την επιχείρηση στη Specific Media Inc. μόλις για 35 εκατομμύρια δολάρια, ένα ποσό το οποίο είναι πολύ μικρό μπροστά στο μισό δισ. δολάρια (580 εκατομμύρια δολάρια για την ακρίβεια) που η ίδια η News Corp. είχε πληρώσει, έξι χρόνια πριν.

 

Πηγή: protothema.gr

δημοψήφισμα

Νέα επικαιρότητας: Ποιότητα ή ποσότητα;