Συνταξη / Επιμελεια: Γεώργιος Αθανασίου
|
29 Σεπτεμβριου 2011
Posted in
υλικό -
Γενικά Τεχνικά Θέματα
Με το παρόν άρθρο θα θέλαμε να εγκαινιάσουμε μία νέα στήλη τύπου blog με χιουμοριστικές κατά βάση εμπειρίες μου από την καθημερινότητα της πληροφορικής. Άλλες γλυκές, άλλες πικρές, άλλες απλά αστείες. Enjoy!
Ο πελάτης ΔΕΝ έχει πάντα δίκιο!
Είναι τετριμμένο το ρητό πως ο πελάτης έχει πάντα δίκιο, πως πρέπει να κάνουμε ότι θέλει, πως δεν πρέπει να χάνουμε πελάτες κ.λπ., κ.λπ. Και η παρακάτω ιστορία το αποδεικνύει:
Ο πελάτης της ιστορίας μας, είναι ένας τυχερός άνθρωπος που είχε την χαρά να δει τους υπολογιστές του να ζουν πολλά πολλά χρόνια και να τρέχουν το custom DOS πρόγραμμα της εταιρείας του μια χαρά. Και όταν μιλάμε για πολλά χρόνια, εννοούμε δεκαετίες. Φυσικά δεν προνόησε ποτέ να ασχοληθεί με το θέμα (ότι λειτουργεί μην το ακουμπάς), και έτσι μία ωραία πρωία, καμιά δωδεκαριά και βάλε χρόνια από την τελευταία αναβάθμιση, ο υπολογιστής σταμάτησε να λειτουργεί.
Περισσότερα...